Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Editors Picks

Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Δημήτρης Τικτόπουλος : Ένα Σαλονικιώτικο... rock αστέρι!

Ένα… Σαλονικιώτικο αστέρι που ξεχώρισε από τα πρώτα του κιόλας βήματα και έγινε γνωστό στο κοινό μέσα από το Greek Idol, το 2011. Ένας μικρός… σταρ θα έλεγε κανείς τότε, με τη ροκιά να κυλάει στο αίμα του, το ταπεραμέντο να ξεπροβάλει από τα μάτια του και το ταλέντο, σύμμαχος του. Ένα παιδί γεμάτο όνειρα που συνέχισε να κυνηγάει το άστρο του μέσα από το «The Voice» το 2014 και που κατέληξε να κάνει όλη την Ελλάδα να μιλάει  για εκείνον, ενσαρκώνοντας τον Μέγα Αλέξανδρο, στην ροκ όπερα του Κ.Θ.Β.Ε, «Alexander the Great, Rock Opera». Συνοψίζοντας όλα αυτά μαζί.. καταλήγουμε σε ένα όνομα και μόνο… Δημήτρης Τικτόπουλος.

Δημήτρη καλώς ήρθες στο allinSKG. Πριν αρχίσουμε να συζητάμε για τα όνειρα που έχουν αρχίσει σιγά σιγά να κατακτώνται ένα ένα, θα ήθελα να γνωρίσουμε το ροκ «αστέρι» μέσα από τα μάτια του Δημήτρη. 
Τίποτα παραπάνω από ένα παιδί με όνειρα που ζει σε μια περίεργη κοινωνία. Απλός άνθρωπος είμαι που αρκούμαι με τα λίγα και τα καλά πράγματα που με γεμίζουν!

Ακούσματα από Freddy Mercury και Michael Jackson που στην δική σου περίπτωση, συνδυάζονται άρτια με μια δόση της δικής σου ροκιάς. Έχεις χαρακτηριστεί ούτως ή άλλως ως ένας «rockstar» αλλά πίσω από την ροκ κρύβεται μια μεγάλη φιλοσοφία. Ποια είναι η δική σου ερμηνεία για την ροκ ?
Η ροκ μουσική είναι ένα τεράστιο κομμάτι της ζωής μου. Μεγάλωσα μέσα σε μια οικογένεια με παραδοσιακή ελληνική μουσική και παράλληλα ροκ και κλασική μουσική. Το ροκ για μένα σημαίνει Αλήθεια. Ότι ροκ ερμηνεύεται με ειλικρίνεια και αυθεντικότητα. Αν θεωρούμε ότι υπάρχει "ροκ life style" τότε για μένα εννοούμε μια ζωή με αλήθεια σεβασμό και αυθεντικότητα!

Ας γυρίσουμε λοιπόν πίσω τον χρόνο. 2011 και η πρώτη εμφάνιση στο ευρύ κοινό έγινε μέσα από το Greek Idol. Αποδείχθηκε από την πρώτη κιόλας audition πως και οι τρεις κριτές είχαν πιστέψει σε σένα. Θα σε ρωτήσω πρώτα απ’ όλα πως πήρες την απόφαση να ξεκινήσεις μέσα από ένα talent show?
Την απόφαση την πήρα στη στιγμή και με παρότρυνση από τους φίλους μου. Η αλήθεια είναι ότι δούλευα από πολύ μικρός σαν τραγουδιστής και με Μπάντες και σε νυχτερινά μαγαζιά. Ένας τρόπος να γίνω ευρύτερα γνωστός ως καλλιτέχνης ήταν αυτή η επιλογή. Μ' αρέσει γενικότερα να ρισκάρω και να δοκιμάζομαι πάνω στην μουσική και γιατί όχι σε τέτοιους τηλεοπτικούς διαγωνισμούς, τηλεοπτικά show για την ακρίβεια! Δεν είναι κάτι παραπάνω από τηλεοπτικά show και έτσι το έβλεπα από την αρχή. Απλά με βάση τις αρχές μου προσπάθησα να βγάλω τον εαυτό μου και όχι κάτι ψεύτικο απλά για να αρέσω στο ευρύ κοινό.

Συνυπάρχοντας με παιδιά τα οποία ως στόχο τους έχουν την πρωτιά ως κοινό γνώμονα με εσένα, ο ανταγωνισμός σίγουρα θα υπήρχε σε μεγάλο ή μικρό βαθμό. Πως ήταν το κλίμα κατά την περίοδο των lives?
Εγώ πέρασα πολύ ωραία. Γνώρισα παιδιά, καλλιτέχνες που ακόμα έχω φίλους και ποτέ δεν ήταν κάτι διαγωνιστικό η ανταγωνιστικό. Απλά ερμηνεύαμε τραγούδια και υπήρχε κριτική, από τον κόσμο και τους κριτές φυσικά ήταν απλά μια δοκιμασία στην τηλεόραση για μας.

Πολλοί από τους διαγωνιζόμενους του Greek Idol έχουν κάνει σημαντικά βήματα στην ελληνική δισκογραφία όπως για παράδειγμα η Μαλού και ο Παναγιώτης Τσακαλάκος. Πιστεύεις πως μέσα από ένα talent show, δίνεται πιο εύκολα η ευκαιρία στα παιδιά που θέλουν να γνωστοποιήσουν τη δουλειά τους να κάνουν ένα παραπάνω βήμα μπροστά παρά από το να απευθυνθούν μόνοι τους κατευθείαν σε κάποια δισκογραφική?
Η τηλεόραση βοηθάει πολύ στην προβολή των τραγουδιστών. Βέβαια δεν είναι κάτι εύκολο. Μπορεί να είσαι πολύ καλός και να μην βγάλεις τον καλό σου εαυτό μια μέρα και να σε στιγματίσει. Ένα ρίσκο είναι. Σαφώς δεν είναι καθόλου εύκολο να διακρίνεται κάποιος μέσα από talent show, γιατί για μένα είναι απλά τηλεοπτικά show. Δεν υπάρχουν στάνταρ κριτήρια στην τέχνη. Ο καθένας έχει την δίκη του άποψη για το τι του αρέσει. Οπότε σίγουρα δεν είναι εύκολο και ούτε μια εύκολη λύση για να κάνεις βήματα μπροστά στην μουσική βιομηχανία.

Σε ένα από τα πρώτα κιόλας live του Greek Idol, ο Κώστας Καπετανίδης, σχολίασε πως «είσαι ένας καλλιτέχνης που μαγνητίζει πάνω στη σκηνή». Σίγουρα είναι πολύ τιμητικό να ακούς κάτι τέτοιο από τον πιο πετυχημένο μουσικό σκηνοθέτη στην Ελλάδα, έτσι δεν είναι?
Είναι τεράστια χαρά για έναν νέο καλλιτέχνη να ακούει καλά λόγια και να παίρνει συμβουλές από ανθρώπους καταξιωμένους στον χώρο της τέχνης όπως του κυρίου Καπετανίδη. Είναι τιμητικό και σε κάνει να νιώθεις ακόμα πιο υπεύθυνος στο να κάνεις ακόμα πιο καλά αυτό που έχεις επιλέξει!


Συνεχίζοντας λοιπόν, θα σε ρωτούσα αν θα ξαναεπιχειρούσες την συμμετοχή σε κάποιο talent show, όμως η «ιστορία» μας έδειξε πως είχες κότσια και το ξανά ’κανες. 2014 και στις blind auditions κατάφερες να καταπλήξεις τους 4 κριτές του «The Voice». Ποιος ήταν ο λόγος που προτίμησες ξανά τη συμμετοχή σε ένα πανομοιότυπο παιχνίδι, καταρχήν?
Αυτό και αν ήταν απόφαση στιγμής. Εγώ πήγα σε μια ακρόαση του Voice σαν φίλος ενός διαγωνιζόμενου και πολύ καλού τραγουδιστή του Χάρη Γεωργίου, αλλά κατέληξα να κάνω και εγώ ακρόαση. Είμαι αυθόρμητος και δεν κολλάω να κάνω τέτοιες κινήσεις της τελευταίας στιγμής .

Πολλοί θα περίμεναν να επιλέξεις ως coach τη Δέσποινα Βανδή καθώς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια καλλιτέχνης της πιο rock σκηνής, εσύ έκανες την ανατροπή και διάλεξες τον Αντώνη Ρέμο. Πως ήταν η συνεργασία σας και τι κράτησες από την δική του εμπειρία σε άλλο είδος μουσικής συνδυάζοντας την με την δική σου rock πινελιά?
Είχα την χαρά και την τιμή να έχω συνεργαστεί με παρά πολλούς μεγάλους καλλιτέχνες στην Ελλάδα πριν ακόμα από το The Voice και είμαι πολύ ευγνώμων για όλη την εμπειρία που έχω κερδίσει από όλους. Δεν μπορώ όμως να μην διαλέγω πάντα τον Αντώνη Ρέμο μιας και είναι ένας από τους αγαπημένους μου καλλιτέχνες ο οποίος έχει κερδίσει τον σεβασμό μου στην πορεία του χρόνου και όσο έχω συνεργαστεί μαζί του. Έχω μάθει πάρα πολλά και έχω περάσει μαγικά χρόνια δίπλα στο πλευρό του, στα μεγάλα show που έχει κάνει και θα είναι για πάντα στην καρδιά μου και στο μυαλό μου.

Η συνεργασία αυτή συνεχίστηκε για πολύ καιρό ακόμα. Μέσα από τα δικά σου μάτια και οπτική, ας γνωρίσουμε και εμείς τον Αντώνη Ρέμο.
Είναι μεγάλος καλλιτέχνης. Έχει κάνει τόσες πολλές συνεργασίες και θεαματικά show στα οποία είχα την χαρά και τιμή να συμμετέχω. Ένας αυθόρμητος άνθρωπος που είναι συνέχεια με χιούμορ και πλάκες αλλά παράλληλα στην δουλειά του είναι και πολύ αυστηρός! Έτσι κάπως είμαι και εγώ! Έχω μάθει παρά πολλά από τον Αντώνη και είναι χαρούμενος που βρέθηκα και εγώ στον δρόμο του.


Η αποχώρηση σου έγινε σχετικά νωρίς από τα lives , κάτι που χαρακτηρίστηκε άδικο από πολλούς καθώς και από εσένα. Πιστεύεις πως σε τέτοια shows παίζονται παρασκηνιακά «παιχνίδια» που ευνοούν μερικούς?
Είναι καθαρά τηλεοπτικά show. Πάντα κάποιος ίσως να ευνοείται και κάποιος όχι. Εμένα με ενδιέφερε να ερμηνεύσω τα τραγούδια που είχαν επιλεχθεί με τον καλύτερο τρόπο και ας μην προχωρούσα στο παιχνίδι.

Ο καιρός έχει αποδείξει πως τα παιδιά που έρχονται δεύτερα και τρίτα στα μουσικά shows χαράσσουν μεγαλύτερη πορεία στον χώρο από εκείνους που παίρνουν την πρωτιά. Αξίζει λοιπόν κανείς να περάσει μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία για να φτάσει ίσως στην πρώτη θέση και μετά να «χαθεί» ?
Είναι καθαρά μια μεγάλη εμπειρία. Μια προσωπική απόφαση στο να πας ή όχι να συμμετάσχεις. Για μένα με τον τρόπο που συμμετείχα άξιζε αλλά σε κάποιο παιδί που δεν έχει ασχοληθεί ενεργά με το τραγούδι και χωρίς εμπειρία δεν θα το πρότεινα.

Και μέσα από μουσικές σκηνές, talent  shows και… μπουζούκια, έρχεται ξαφνικά να μπει στη ζωή σου ο μεγάλος στρατηλάτης, Μέγας Αλέξανδρος. Μια πρόταση του Κ.Θ.Β. για να ενσαρκώσεις τον Μέγα Αλέξανδρο σε μια διαφορετική και πιο rock.. παράσταση για τη ζωή του. Καταρχήν, σε ποια γεγονότα της ζωής του στρατηλάτη εστιάζει το έργο?
Μια πραγματικά πολύ μεγάλη παραγωγή που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από παραγωγές του εξωτερικού. Το έργο εστιάζει πάνω στην ζωή του Μέγα Αλεξάνδρου σε σχέση με την οικογένεια του, τους φίλους και αργότερα στρατηγούς του και τον στρατό του. Καθώς φυσικά και στο όραμα του Αλεξάνδρου να φτάσει στην άκρη του κόσμου.


Καλώντας να παίξεις αυτόν τον ρόλο, σίγουρα θα προϋπήρχε μια σχετική μελέτη για τον χαρακτήρα του. Σε ποια σημεία του χαρακτήρα του εστίασες περισσότερο εσύ? Πήρες κάποια στοιχεία του για σένα? 
Το βασικότερο στοιχείο για μένα είναι ότι ήταν παρά πολύ μορφωμένος και είχε ανήσυχο πνεύμα. Κάτι το οποίο έχω και εγώ! Μέσα από αυτό μελέτησα όσο πιο πολύ μπορούσα τον "μουσικό " Αλέξανδρο για να ερμηνεύω τον ρόλο στο μέγιστο βαθμό που αρμόζει σε αυτήν την τεράστια προσωπικότητα.

Η παράσταση «Alexander, Τhe Rock Opera» ήταν μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Κ.Θ.Β.Ε. και εσύ ήσουν ο πρωταγωνιστής της. Πως αισθάνθηκες που εμπιστεύτηκαν σε εσένα μια τόσο μεγάλη ευθύνη?
Η ευθύνη ήταν πολύ μεγάλη άλλα ήμουν έτοιμος από την αρχή να πιέσω τον εαυτό μου ώστε να αντεπεξέλθω στις απαιτήσεις του ρόλου. Καθημερινή εξάσκηση σωματική , μαθήματα υποκριτικής και μελέτη στην φωνητική ήταν η καθημερινότητα μου. Ήμουν πολύ χαρούμενος όποτε δεν αισθάνθηκα κούραση γιατί με γέμιζε ψυχικά όλη αυτή η διαδικασία.


Οι παραστάσεις πήραν παράταση και η επιτυχία ήταν δεδομένη από την πρεμιέρα κιόλας καθώς ο κόσμος χειροκροτούσε επί 10 λεπτά όρθιος και οι κριτικές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν οι καλύτερες. Περίμενες την τόσο μεγάλη επιτυχία?
Η αλήθεια είναι ότι παρόλο που ήμουν αισιόδοξος δεν περίμενα τέτοια θερμή ανταπόκριση από το κοινό. Δεν περιγράφεται η συγκίνηση και η χαρά εκείνης της στιγμής. Ένα ολόκληρο θέατρο να χειροκροτεί επί 19 λεπτά συνεχόμενα.

Στην Ελλάδα, τα μουσικοθεατρικά δρώμενα δεν είναι και τόσο διαδεδομένα. Ήταν ρίσκο για σένα να συμμετάσχεις σε μια τέτοια παράσταση? Θεωρείς πως το ελληνικό κοινό δεν είναι «εξοικειωμένο» με τον συνδυασμό υποκριτικής και μουσικού θεάματος πάνω στο θεατρικό σανίδι?
Το κοινό στην Ελλάδα δεν είναι πολύ εξοικειωμένο σε τέτοιες παραγωγές. Παρόλα αυτά όμως βλέπω ότι ο κόσμος πηγαίνει σε θεατρικά έργα και πλέον γίνονται όλο και περισσότερα μουσικοθεατρικά έργα με μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό. Για μένα σαφώς ήταν ρίσκο αλλά και εγώ σαν ανήσυχη ψυχή δεν υπήρχε περίπτωση να μην αρπάξω την ευκαιρία και να το κάνω.


Τι σημαίνει επιτυχία για τον Δημήτρη? Σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Επιτυχία για μένα είναι κάθε προσπάθεια που σε φέρνει κοντά σε αυτό που ονειρεύεσαι...

Πριν σε αποχαιρετήσω, πες μας τι ετοιμάζεις από δω και πέρα επαγγελματικά.
Προς το παρόν περιμένουνε την παγκόσμια περιοδεία με το έργο Alexander Rock Opera και ως τότε κάνω κάποιες εμφανίσεις σε διαφορά μέρη της Ελλάδας και στο εξωτερικό.

Οne Salonica

Disqus Shortname

Comments system